Eltelt egy év...
2015. október 25. írta: Papné Bói Anna

Eltelt egy év...

Egy évvel ezelőtt azért foglaltam le ezt az ingyenes tárhelyet, mert szerettem volna megosztani azt a sok jót, amivel az életem során találkoztam. Aztán annyira jól sikerült a megosztás, hogy még könyv is született belőle. Így ebben a bejegyzésben ezt szeretném bemutatni.

szovarazs.png2015. október tizedikétől kapható az általam írt „SZÓVARÁZS című könyv.

Az igazán szép, ízléses, vonzó megjelenésű könyvben egyszerű, hétköznapi tippek sokasága található azzal kapcsolatban, hogy hogyan tehetnénk jobbá az életünket. A történet egy  hetvenhat éves boldogság professzor asszonyról szól, aki arra teszi fel ötven éves kora után az életét,  hogy segítsen másoknak is boldogabbá válni. A SZÓVARÁZS egy olyan regény, amely szinte észrevétlenül adja át a szakirodalommal is alátámasztott információkat. A  felmérések szerint mi magyar nők vagyunk a világon a legboldogtalanabbak. Fő célom a magam módján hozzájárulni  ennek az állapotnak a megszüntetése, vagy legalább a javítása érdekében. Szerintem a boldogság alaptartozéka az emberi életnek, és aki nem boldog az nem a valódi természete szerint él. Nem akarok én most belemenni abba, milyen eszközökkel lehetetlenítjük el a boldog életet, de az biztos, hogy az ellenállás, mások bántása, a tiszteletlenség, hálátlanság, bizalmatlanság főkolomposok ebben. Talán ez a könyv is tehet valamit azért, hogy néhányan vigyázzanak a szájukra, és arról beszéljenek, amit szeretnének.

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogasszonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr818021633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása