Belvárosi Játszóház Felnőtteknek
2015. december 08. írta: Papné Bói Anna

Belvárosi Játszóház Felnőtteknek

Ma este Berettyóújfaluban a Kálvin tér 8. szám alatt lévő WordMagic Coach és Mediátor Irodában Belvárosi Játszóházat tartunk felnőtteknek. Minden hónap középső keddjein játszunk valami jót. Ma este öttől itt a Belvárosi Játszóházban „örömtréningest”.  

Azért éppen ezt, mert az én környezetemben egyrészt még mindig nagyon kevesen válaszolnak, "Hát persze!" mondattal arra a kérdésre, hogy "Ismered Vidovszky Gábor Örömtréning című munkáját?" Másrészt azért, mert hihetetlenül nagy segítség Vidovszky Gábor Örömtréning című munkája a boldogabb élethez. Annyira örülök, hogy évek óta ismerhetem és használhatom.

konyvajanlo_oromtrening.pngÉn már évekkel ezelőtt - még     2003-ban - rátaláltam,  viszont a könyv akkor nem volt boltokban kapható. Így felhívtam a megadott telefonszámot, gondoltam megkérdezem a szerzőt, hogyan tudok hozzájutni, mikor adják ki újra a könyvet? Ennek a nagyszerű orvosnak az édesanyja vette fel a telefont. Hosszabb beszélgetésbe elegyedtünk, amiben elmesélte, hogy a fia időközben külföldön vállalt munkát, és sajnos nem tudja megígérni, hogy rövidesen megvásárolhatom a könyvet és a kazettákat. Milyen kár, mondtam, mert pedagógus vagyok, biztosan hasznára lett volna a gyerekeknek is. Ezzel nagyon szívén találhattam a hölgyet, mert azt a választ kaptam, hogy szétnéz otthon, hívjam másnap, és ha talál belőle, azt megkaphatom. Másnap telefonáltam, és az egyik utolsó példányt sikerült megvásárolnom tőle, az 1996. évi 3. kiadásból. Azóta is kincsként őrzöm a könyvet is, a kazettákat is, és a levelet is, mert olyan kedves volt, hogy írt is néhány sort. Azóta szerencsére újra kiadták, így mások is hozzáférhetnek. Mert őszintén remélem aki elolvasta ezt a bejegyzést, azt elkezdte érdekelni mi az örömtréning? Vidovszky Gábor azt írja: „a tudatos és könnyen tudatosuló emlékek arzenálja. A tréning révén a 'tudattalan' egyre inkább pozitív tartalmakkal töltődik fel."

Mi nem tréninget tartunk, azt ugyanis, csak hivatalosan kiképzett és felhatalmazott trénerek tehetik. Mi csak „örömtréningest” játszunk, ahogy játszottunk éveken át a kamaszokkal és másokkal. Az örömtréning ugyanis családi mulatságnak is kitűnő, párosan is jó móka, sőt egyedül játszva is megvidámítja az ember szívét. Ráadásul annyira önzetlen a szerző, hogy mindenki számára térítés nélkül elérhetővé tette a munkáját. Akit bővebben is érdekel a http://oromtrening.com/ oldalon tájékozódhat, sőt meghallgathatja és le is töltheti a hanganyagot,  a könyvet, a naplót, és a kérdőívet a http://oromtrening.com/oromtrening.html oldalról. Köszönet érte!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogasszonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr578148410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása