Megtanultam boldognak lenni
2014. október 24. írta: Papné Bói Anna

Megtanultam boldognak lenni


pba.pngEz az első bejegyzés, amit Blog.hu szakemberei automatikusan hoztak létre. Gondoltam leírom benne miért kezdek el blogolni. Egy ideje figyelemmel kísérem a magyar lelkiállapottal kapcsolatos vizsgálódásokat, és a kutatók szerint nem állunk túl jól ezen a téren. Azt mondják bizalmatlanok vagyunk, és a boldogságlistán is egészen hátra kerültünk. Pedig ez nem jó, mert a boldogtalanság árt az egészségünknek, a kapcsolatainknak, és a társadalomnak is.

Nekem nagy szerencsém van, mert kis dolgoknak is nagyon tudok örülni, de az igaz, hogy én sem így születtem. Az elmúlt években sokat olvastam a sikerességről és a boldogságról, és előadásokon, tréningeken vettem részt. Számomra megrázó volt szembesülni azzal, hogy a boldogság is választás kérdése, de ha már tudatosult bennem egyre többször választottam inkább azt amitől boldognak éreztem magam. Aztán a napok összeadódtak hetekké, hónapokká és évekké, és ma már nyugodt szívvel mondom ki, hogy én egy boldog asszony vagyok. Megtanultam az lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogasszonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr96829741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása